GLAD MIDSOMMAR!

Sitter på landet och har precis varit nere vid midsommarstången, tyvärr blev det ingen dans för mig för jag hade en klänning utan axelband... Men jaja snart ska vi äta en tårta som mormor har gjort och eftersom mormor är laktos så blir det en tårtbotten med riven mandelmassa och lite annat (undrar hur det smakar). Det är väldigt mysigt här på landet :) Juste! Jag kan ju berätta hur det gick igår. Jo igår åkte jag ju hit och först så skulle jag till Danderyds Sjukhus. Och då tog jag bussen dit och det var ju faktiskt första gången som jag åkte buss själv! (Stolt tjej) Och sen mötte jag mormor och vi åkte till Slussen och käkade Tacos (Gott!). Sen åkte vi vidare till Tallkrogen (Där mormor och morfar bor) och då var mina kusiner Sam och Otto där (Sam= 2 år. Otto= 3 månader). Sen åkte vi hit till landet :) Har tagit lite bilder med min kamera (kanske lägger upp bilderna sen). Föresten! Vet ni att Christer Fuglesang (Stavning?) har sitta landställe här? Tog en bild på honom (Mohaha) :) Men nu så ska jag äta lite tårta :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0